loading...
برای زیباتر شدن
belle بازدید : 3 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)
به کودکی گفتند: عشق چیست؟
گفت: بازی 

به نوجوانی گفتند: عشق چیست؟
گفت: رفیق بازی

به جوانی گفتند: عشق چیست؟ 
گفت: پول و ثروت

به پیرمردی گفتند: عشق چیست؟
گفت: عمر

به عاشقی گفتند: عشق چیست؟
چیزی نگفت آهی کشید و سخت گریست 

به گل گفتم: عشق چیست؟
گفت: از من خوشبو تره 

به پروانه گفتم: عشق چیست؟
گفت: از من زیبا تره

به شمع گفتم عشق چیست؟ 
گفت: از من سوزنده تره 

به عشق گفتم تو آخر چه هستی ؟؟؟
گفت: نگاهی بیش نیستم 

اگر از شما بپرسند عشق چیست؟
شما چه میگید؟؟؟ 


 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 319
  • کدهای اختصاصی


    کد کج شدن تصاوير